25 maj 2011

Brighton







Nu är jag hemma på min ö igen efter ett par veckor på resande fot. Jag har bland annat hälsat på Agnes som bor och pluggar i
Brighton den här våren. Det var otroligt kul att se henne igen efter fler månader. Hon verkar trivas som fisken i vattnet och
jag trivdes väldigt bra där jag med. Vi hann med en hel del, till exempel en heldagsutflykt till Seven Sisters, och oj vad vackert
det var. Vi hade med oss goda mackor och satt på stenstranden med vinden i håret (vi blåste nästan bort) och njöt av den
vackra utsikten. Lagom kaxiga klättrade vi upp på klippan och promenerade långsamt tillbaka för att ta bussen mot
Eastbourne där vi strosade på piren och köpte varsin Magnum. Trötta och glada somnade vi sen på bussen tillbaka till Agnes
lilla tegelhus på Mill Lane. På kvällen åt vi Reese's och såg på O.C. Det var en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar