06 mars 2010

skidåkning och filmkväll


Det är en underbart strålande dag idag, idag, idag. Snön gnistrar av solen och det knarrar under fötterna när man går. Jag har haft en lång och slö
morgon, men gick upp alldeles för tidigt med tanke på att jag hade Agnes på besök igår och vi såg film till klockan halv tre. Kul att du tog dig hit
Agge-Pagge, en spontan filmkväll med friterade bananer och ont i magen. Inte av bananerna utan av alla skrattanfall och andra sorters fall, oj vad
internt det blev men ja ja. Nu ska jag med mamma ut i skidspåret, härligt! Därefter ska jag nog plugga lite, trots sportlov finns det alltid lite sånt att göra.
Ett trevligt musiktips för dagen skulle kunna vara Missy Higgins.

5 kommentarer:

  1. det var väldigt trevligt hörru, tack för att jag fick komma :) och jag gillar interna blogginlägg, iaf när jag själv förstår :P haha

    SvaraRadera
  2. Haha! Internt är bra.
    HEJ SNYGGING själv Julian!

    SvaraRadera
  3. Higgins är underbar att lyssna på..

    SvaraRadera
  4. Strålande dag idag, idag, idag! HAHA!

    SvaraRadera