14 mars 2010

minnen


Jag pratar ofta om minnen, jag älskar att prata minnen. Det känns som att jag kommer att ha en hel del minnen efter den här våren. Det är så lite kvar,
men så mycket som ska hända, mest roliga saker som tur är. Trots att jag lär ha skolsaker att göra ända till slutet så känns det lite lättare nu. Jag är redo
att ge allt de här sista dagarna, för man kan faktiskt säga dagar, det ska tydligen vara runt fyrtio riktiga skoldagar kvar. Ingenting. Jag ska hinna med ett påsklov då det
blir jag och några vänner i Åre och sen åker jag förmodligen till Barcelona och sefter det är vi nästan framme. Det lär bli en vår som kommer att ge mig
ännu fler minnen att tjata om. Det lär bli en sommar som ger mig minnen. Jag gillar minnen.
Foto: Märta Wolter

2 kommentarer:

  1. Jag älskar också minnen. Hoppas att vi får många gemensamma att prata om. <3

    SvaraRadera
  2. Jag gillar att prata (obsessa) om minnen innan dom har blivit minnen!!!!!! /Gissa vem!

    SvaraRadera