23 december 2009

Lustfyllt


Nu är jag hemma igen efter några mysiga och efterlängtade dagar hos familjen Grahn i Jönköping. Efter några långa timmar med båt och bil är det alltid lika skönt att komma in i deras fina hus och som vanligt (det spelar ingen roll hur sent det är) dricker vi några koppar te innan vi kryper till kojs. Vi har pratat, gått promenader, köpt julklappar, hälsat på farmor, haft en sprakande filmkväll a la tjejkväll (Johannes verkade trivas), hälsat på ännu mera släkt och bara haft det skönt. I söndags besökte vi Lustfyllt, ett café/inredningsbutik vid sjön. Där var det fikabuffé för hela slanten. Jag har nog aldrig varit så mätt. Te, mackor, kakor, tårtor och fina prylar. Mums. Det kommer säkert att dyka upp fler bilder från de här dagarna. Nu ska jag sova för imorgon är det dan före dan. Förresten, jag och Elias byggde en stoor snögrotta idag, sen rullade vi ner för pulkabacken. Åh vad jag tycker om snö! Go'natt

2 kommentarer:

  1. Åh du har bytt till min favorit-header! ;) Och det där ser underbart underbart mysigt ut. <3

    SvaraRadera
  2. Ja jag kände att den var vintrig och fin :) Jaa det är underbart mysigt där !

    SvaraRadera