02 december 2009

hösten




Jag kan inte sluta att förvånas över hur fort den här hösten har gått. Jag tjatar om det hela tiden. Det är som en av alla höstens standardkommentar, ungefär som "Det är helt sjukt att det är mörkt när man slutar skolan" eller "Ah jag är så trött"..ja ni vet. Men den här hösten har gått fort. Tänk när man kunde ha kjolar och klänningar på sig i skolan, tänk när det var ljust fastän man tog senaste bussen hem från skolan, tänk när man kunde sitta ute och äta kvällsmat, eller när man kunde ta ett kvällsdopp efter skolan. Fast det var ju väldigt längesen ändå. Med tanke på allt som hänt och allt jag gjort. Jag minns när jag hade panik över allt jag skulle hinna med i höst och nu har jag snart gjort allt det där jobbiga. Snart ska jag få jullov. Då ska jag mysa. Jättemycket. Nu är det bara slutspruten kvar och om en vecka ska jag lussa till tusen.
Ett låttips: Mat Kearney - Annie

1 kommentar:

  1. Åh vilket härligt inlägg! Fina bilder och bra text. You go girl! <3

    SvaraRadera