26 november 2009

studiebesök/spanska/spruta/sång


DET HAR VARIT EN BRA BRA dag idag, ja en bra dag. Jag har varit på studiebesök på Riksutställningar, vilket var riktigt intressant. Det var roligt att få vara deras fina lokaler och att få se hur de arbetar -jag blev riktigt sugen på att börja jobba. Därefter hade jag en ovanligt lugn spanskalektion, vår lärare hade lite annat att tänka på så vi fick göra lite vad vi ville och det händer väldigt sällan. Hålan spenderades som vanligt tillsammans med plugg och en del skönt häng. Sen var det då dags för den dagens händelse -sprutan. Den eftertraktade sprutan. Stämningen bland de tre klasserna som samlats var på topp och hela situationen väldigt komisk, massvaccination är bara förnamnet. Hurvida jag har gjort rätt val i vaccinera-mig-eller-inte-frågan är ännu oklar, men det är ju lite sent att tänka på det nu. Resten av dagen gick i körernas tecken. De tre körer jag är med i hade lyckats få in sina rep på samma dag, så det var bara att ösa på. Lucia är nära och jag har pirr i kroppen.

2 kommentarer:

  1. Jag älskar den där bilden! And by the way, I see what you've done with it. ;)

    SvaraRadera
  2. Tack:) Thih, jag var bara tvungen, så himla fint!

    SvaraRadera