17 maj 2010

slutspurt


Jag pluggar nu. Alldeles för mycket och hela tiden. Vakna, frukost plugga och sova. Så har det sett ut, så ser det ut just nu och några dagar
framöver. Snart är projektrapporten färdig och då ska jag ta itu med resten, men jag ser i alla fall ljuset i tunneln. På onsdag är det mösspåtagning
och partaj, då minsann, då ska jag varken tänka på frågeställningar, engelska dikter eller derivata. Jag ska dansa hela natten lång. Jag är
extremt dålig på att skriva här nu, men som du märker har det sina skäl. Snart är jag fri som en fågel och då kommer jag kanske tillbaka.
Utan mina nära hade jag nog legat i ett hörn någonstans och väntat på att någon skulle fixa allt åt mig, så tack.

Undrar förresten varför jag lyssnar på Bad Boys med Alexandra Burk om och om igen? Det är något med refrängen..eller jag vet inte. Adios.

1 kommentar: